میهن کار(patriotic work)

میهن کار(patriotic work)

(patriotic work)Mihankar
میهن کار(patriotic work)

میهن کار(patriotic work)

(patriotic work)Mihankar

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 189 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-  مقدمه.................................................................. 25

بخش اول- مبانی نظری بازاریابی........................................... 26

2-1-1- مدیریت بازاریابی........................................................... 26

2-1-2-سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها...................... 29

2-1-3-بازاریابی رابطه مند..................................................... 31

2-1-4-همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری......... 34

2-1-5-ارتباطات بازاریابی....................................................... 37

2-1-6-تحول ارتباطات منسجم بازاریابی.................................. 39

2-1-7-حرکت به سوی ارتباطات منسجم.......................... 40

2-1-8-سیستم اطلاعات بازاریابی.............................................. 41

2-1-9-سیستم اطلاعات بازاریابی، رقابت بازار و تصمیم گیری    43

2-1-10-تحقیقات بازار........................................................ 46

بخش دوم- مبانی نظری بانکداری نوین................................... 48

2-2-1 تاریخچه پول و بانکداری در دنیا.. 48

2-2-2 تاریخچة بانکداری در ایران..................... 50

2-2-3-بانکداری نوین................................................ 53

2-2-4-تکامل خدمات بانکی و آغاز بانکداری الکترونیکی   ................. 56

2-2-5-تعریف بانکداری الکترونیکی................................ 58

2-2-6-مزایای بانکداری الکترونیکی................................... 59

2-2-7-شبکه های بانکداری الکترونیکی.............................. 62

2-2-8-انواع بانکداری الکترونیکی.................................... 65

2-2-9-سطوح مختلف بانکداری الکترونیکی……………........... 68

2-2-10-کانالهای بانکداری الکترونیکی.............................. 70

2-2-11-ماشین خود پرداز (ATM)................................... 73

2-2-12-ماشین های نقطه فروش EFT POS........................... 74

2-2-13-بانکداری تلفنی..................................................... 75

2-2-14-بانکداری اینترنتی................................................... 76

2-2-15-بانکداری موبایلی................................................. 79

2-2-16-ارزیابی کانال های بانکداری الکترونیکی............................... 82

بخش سوم- پیشینه تحقیق............................................... 87

2-3-1- تحقیقات خارجی:............................................... 87

2-3-2- تحقیقات داخلی:.................................................... 89

بخش چهارم- جمع بندی فصل و ارائه مدل............................ 92

دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و سیستم نوین بانکداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد